Kas tai yra konteineris? Vieniems, tai – metalinė dėžė skirta užpildyti paletėmis. Kitiems tai – krovinys, kurį privalu laiku pristatyti į tašką B. Jūsų klientui tai – vertinga investicija, kurią patikėjo rūpintis Jums. Jei prekės arba įranga nepasieks gavėjo, pelną pakeis nuostolis. Taigi jei klientas jums svarbiausia, ar rizikuotumėte jo verslo ateitimi? Jūs galite atidžiai suplanuoti maršrutą, parinkti tik patikimus vežėjus, bet ar galite būti 100% tikri, kad numatysite visus pavojus? Kažin.
Nelaimės įvyksta, nepriklausomai nuo to, kaip atidžiai viską suplanuosite. Jų išvengti negalite, tačiau galite pasiūlyti klientui apsidrausti krovinį. Tai nepadės išvengti nelaimės, tačiau sumažins Jūsų kliento nuostolius iki minimumo.
Krovinys verta ne dešimties ir ne šimto eurų. Ko gero jo vertė net viršys atsakomybės už svorį limitą, kuriuo ribojama vežėjo finansinė atsakomybė.
Limitai tėra ledkalnio viršūnė. Ji slepia, tokias situacijas, kaip force majore – kai prekės prarandamos nuo vežėjo nepriklausančių aplinkybių ir jis atleidžiamas nuo atsakomybės. Kaip išmetimas už borto, bendroji avarija arba fiktyvus vežėjas.
Net 58% krovinių apgadinami prieš kelionę. Jūsų krovinio niekas neapsaugos nuo neatsakingo gamintojo skubančio pakrauti eilinį konteinerį per dieną. Nereikia užmiršti ir kondensacijos pavojaus, niekas nenori gauti permirkusių pakuočių. Jei taip nutiks ar įtikinėsite siuntėją toli Kinijoje arba JAV, jog jis yra atsakingas už nuostolius.
Kuo gali baigti kelionė, jei Jūsų kliento konteineris su greitai gendančia produkcija įstrigtų uoste, kuriame prasidėjo riaušės. Arba blogiau, riaušių metu vilkikas su prekėmis būtų padengtas. 2016-aisiais pasaulyje užfiksuoti 13 488 teroristiniai išpuoliai.
Jei tai Jūsų neįtikino iš naujo įvertinti krovinio laukiančias grėsmes kelyje. Tuomet įsivaizduokite, kad Jūsų klientas ką tik gavo sugadintą krovinį. Kam teiksite pretenziją? Vežėjui? Laivybos linijai? Terminalui? Agentui? Siuntėjui?
Tai yra klausimai, į kuriuos atsakymų ieškoti nenori niekas.
Logistikoje niekas nelaukia. Kam laukti krovinių draudimo poliso 1 val. jei galite jį gauti per 10 min.? Užpildykite žemiau pateiktus klausimus:
Jei turite klausim; visuomet galite kreiptis el. paštu
Gediminas studijavo vadybą ir verslo administravimą Vilniaus Universitete. Įgijęs trumpos patirties “ERGO Lietuva” draudimo kompanijoje jis 2007-aisiais prisijungė prie “MAI Baltics” kolektyvo. Gediminas yra atsakingas už krovinų draudimo sistemos “MIE” plėtojimą Baltijos šalyse ir autovežių projekto plėtrą.
Gediminas sklandžiai kalba anglų, lietuvių ir krovinių draudimo kalbomis.
UADBB “MAI Baltics”
Laisvės pr. 3, LT-04215
Vilnius, Lietuva
Tel: +370 5 210 53 83